Direktlänk till inlägg 13 januari 2017

Rubrik saknas

Av Ronja Forsman - 13 januari 2017 02:50

Var ju fan inte igår, well hej? Ja. vad gör jag nuförtiden då? ritar, as always. Studerar och har just hittat en underbar serie som heter ''the 100''. avundas Octavias och Lincons relation u..u så  söt och underbar men stark också. And yeah sen har vi ju det faktum att jag har tagit upp adhd utredningen igen ooch tar medicin för min depression. Nej jag trodde inte heller att det skulle hända. Jag undrar om jag kommer klara av det den här gången. Min trauma är 100 gånger värre and yeah jag har en drake fastetsad på armen nu rätt söt faktiskt^^  Jag sover knappt nå mer. så illa är det. men jag måste, jag måste försöka mer för att lyckas. men jag bor ÄNTLIGEN själv nu. har äntligen mitt egna lilla krypin som jag egentligen behövt sen jag var typ 12?  yeah. Min mamma oroar sig för att jag ska vilja prata med pappa igen. så tittar på henne och svarar.

''Om han skulle ha mage att ens prata med mig igen, så skulle jag låsa fast han till en stol i en källare. Jag skulle tortera han, skära i han slå han etc. men inte så att han dör bara så han lider. och det skulle jag göra varje dag tills den dagen som han dör. Inte för att det skulle räcka för det han gjort men om han skulle våga prata med mig. så hade jag gjort det.'' 

Är detta extremt kan man ju undra, nej det är det inte. när man inte minns mer än knappt en tredjedel av sitt liv pga trauma då är det inte det. när du lider av ptsd varje dag pga det nej då är det inte det. när du inte längre minns saker pga av det då är det inte det. jag kan inte se klart, jag kan inte förstå vissa saker. Jag litar inte på människor. Pga honom. 

Du är skräckslagen för världen pga honom.för sakerna han gjort. Han slog mig och min syster för att vi åt en macka utan att ha frågat om lov. under lunchen. för att vi var jättehungriga och inte hade fått äta. vi var typ 10. vi har sett våran mamma misshandlats av honom tills hon svimmat av när vi var typ 5. och tills alldeles nyligen har jag trott att det var en av mina våldsamma dagdrömmar. men det är det inte. 

jag är låst.

för jag litar inte på mänskligheten. jag tycker inte om den för att jag blir förådd eller illa behandlad varje gång. välkommen till mitt liv kära människor. Det är en mardröm och inget ni kan föreställa er.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Forsman - 26 januari 2017 04:29

A new start some could say. Say hello to Claire. I may turn bitchy, I may get an attitude now. but what are you going to do about it? Now I truly care. Now im upset. Im not getting revenge on anyone. I will just leave an giant black hole in your hear...

Av Ronja Forsman - 24 januari 2017 07:50

There is no right nor wrong. All that is are most of the humans opinion. I mean. As for animals do any of you believe that they would consider on doing this or that or not because it would be right or wrong? No I don't think so. Of course if an anima...

Av Ronja Forsman - 19 november 2016 22:39

Det är äckligt. Jag vill inte grina. För det känns patetiskt. Men det skulle vara så lätt. Att bara öppna några burkar och slinka ner dom genom halsen. Ville be om sömntabletter. Men det skulle inte gå. Hela burken skulle slinka ner. Jag var nära för...

Av Ronja Forsman - 18 november 2016 17:40

Okej nu sitter jag här på bussen påväg till en läkare för att ta tag i stuff. Här sitter jag med min scarf som är dränkt i en doft som jag inte kan få nog av. Den där doften som får mig att kura ihop och somna så gott. Som en liten valp. Så lojal och...

Av Ronja Forsman - 17 november 2016 06:59

Jag sket i skolan idag. Sovde sen 14 igår för wooow det hade varit en lång dag.vid 00 vaknar jag och går runt och kollar, jag bor för övrigt hos en snubbe som heter Rasmus nu och jag vakna av att han låg bredvid mig. Jag gick och la mig med han igen ...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards