Alla inlägg under januari 2017

Av Ronja Forsman - 26 januari 2017 04:29

A new start some could say. Say hello to Claire. I may turn bitchy, I may get an attitude now. but what are you going to do about it? Now I truly care. Now im upset. Im not getting revenge on anyone. I will just leave an giant black hole in your hearts. Maybe you realize what you tried to do to me. Or otherwise youll just hate me even more. Well I dont care, cry cry bitches ;) 

But I am fine! Wonderfull even. Stood and put on some makeup talking in the mirror to myself with this sassy attitude. this is who I am gonna become. a swagass bitch that no one can crush. ill stay loyal as long as you deserve it, but dissdeserve it? and Ill burn all of you down. Thats a promise sweeties ;) 

Ill laugh satan in the face raise my eyebrows and laugh ''oh really? so badass of you. Please. Ive seen worse.'' and walk away as if he was just a little annoying smoke of my cigarette. Ill burn you. You dont know it but you slowly fierd up this dragon, what you didnt espect that there where people who would wake me up ;) now im awaken. Run. FAST. Youll need it because soon ill make you want to fight to just find yourself lost at your own funeral;) Messs with me? sure. lets have a little fun alright? I never thought this was me. 

but who knows what hides under the surface. what is that? whats that quote? Oh yes. dont mess with the quiet one;) kisses all and sleep well, no threats just statements;) Its okay to mess with me. but dont expect I will just sit quietly around. no. Ill shoot your mess and worse right back at you. just you wait.

Av Ronja Forsman - 24 januari 2017 07:50

There is no right nor wrong. All that is are most of the humans opinion. I mean. As for animals do any of you believe that they would consider on doing this or that or not because it would be right or wrong? No I don't think so. Of course if an animal tries something that another animal hisses for then of course it's difference. But it's not like the animal goes home feeling bad because it killed something. But we do. Quite interesting isn't it.


Av Ronja Forsman - 13 januari 2017 02:50

Var ju fan inte igår, well hej? Ja. vad gör jag nuförtiden då? ritar, as always. Studerar och har just hittat en underbar serie som heter ''the 100''. avundas Octavias och Lincons relation u..u så  söt och underbar men stark också. And yeah sen har vi ju det faktum att jag har tagit upp adhd utredningen igen ooch tar medicin för min depression. Nej jag trodde inte heller att det skulle hända. Jag undrar om jag kommer klara av det den här gången. Min trauma är 100 gånger värre and yeah jag har en drake fastetsad på armen nu rätt söt faktiskt^^  Jag sover knappt nå mer. så illa är det. men jag måste, jag måste försöka mer för att lyckas. men jag bor ÄNTLIGEN själv nu. har äntligen mitt egna lilla krypin som jag egentligen behövt sen jag var typ 12?  yeah. Min mamma oroar sig för att jag ska vilja prata med pappa igen. så tittar på henne och svarar.

''Om han skulle ha mage att ens prata med mig igen, så skulle jag låsa fast han till en stol i en källare. Jag skulle tortera han, skära i han slå han etc. men inte så att han dör bara så han lider. och det skulle jag göra varje dag tills den dagen som han dör. Inte för att det skulle räcka för det han gjort men om han skulle våga prata med mig. så hade jag gjort det.'' 

Är detta extremt kan man ju undra, nej det är det inte. när man inte minns mer än knappt en tredjedel av sitt liv pga trauma då är det inte det. när du lider av ptsd varje dag pga det nej då är det inte det. när du inte längre minns saker pga av det då är det inte det. jag kan inte se klart, jag kan inte förstå vissa saker. Jag litar inte på människor. Pga honom. 

Du är skräckslagen för världen pga honom.för sakerna han gjort. Han slog mig och min syster för att vi åt en macka utan att ha frågat om lov. under lunchen. för att vi var jättehungriga och inte hade fått äta. vi var typ 10. vi har sett våran mamma misshandlats av honom tills hon svimmat av när vi var typ 5. och tills alldeles nyligen har jag trott att det var en av mina våldsamma dagdrömmar. men det är det inte. 

jag är låst.

för jag litar inte på mänskligheten. jag tycker inte om den för att jag blir förådd eller illa behandlad varje gång. välkommen till mitt liv kära människor. Det är en mardröm och inget ni kan föreställa er.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2017
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards