Direktlänk till inlägg 23 september 2016

Nej.

Av Ronja Forsman - 23 september 2016 11:47

Igår hm. En grej hände. Var deprimerad större delen av dagen. Vi umgicks med en kompis och när jag och bubbis kom hem så började han retas. Han höll om mig och viskade massa saker som fick mig att rodna. "Okej hehe det är bra nu.." Försökte jag. Medan jag försökte ringla mig ur hans armar. Men han tog bara tag på nytt och höll om mig hårt och fortsatte. "Okej, du. Det är bra nu." Försökte jag men nej. Nytt tag på tag medan jag försökte kränga mig ur hans grepp. Skräcken etsade sig och jag fick panik. Jag försökte dämpa mig från att kasta mig ifrån honom och försöka dämpande lugna han men försöka få han att förstå innan det är för sent. Men han hade gått för långt och han insåg hur långt han hade gått. Allt, allt jag kunde tänka på var pappa. Men pappa var ond. Han brydde sig inte. Han hånlog och skrattade varje gång. Hånade, "ja, försök då lilla gumman om du tror att du har en chans." Så höll han fast mig ännu hårdare. Den känslan får mig att bara vilja dö. Den känslan pappa etsade in i mina sinnen. Full av skräck.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ronja Forsman - 26 januari 2017 04:29

A new start some could say. Say hello to Claire. I may turn bitchy, I may get an attitude now. but what are you going to do about it? Now I truly care. Now im upset. Im not getting revenge on anyone. I will just leave an giant black hole in your hear...

Av Ronja Forsman - 24 januari 2017 07:50

There is no right nor wrong. All that is are most of the humans opinion. I mean. As for animals do any of you believe that they would consider on doing this or that or not because it would be right or wrong? No I don't think so. Of course if an anima...

Av Ronja Forsman - 13 januari 2017 02:50

Var ju fan inte igår, well hej? Ja. vad gör jag nuförtiden då? ritar, as always. Studerar och har just hittat en underbar serie som heter ''the 100''. avundas Octavias och Lincons relation u..u så  söt och underbar men stark också. And yeah sen har v...

Av Ronja Forsman - 19 november 2016 22:39

Det är äckligt. Jag vill inte grina. För det känns patetiskt. Men det skulle vara så lätt. Att bara öppna några burkar och slinka ner dom genom halsen. Ville be om sömntabletter. Men det skulle inte gå. Hela burken skulle slinka ner. Jag var nära för...

Av Ronja Forsman - 18 november 2016 17:40

Okej nu sitter jag här på bussen påväg till en läkare för att ta tag i stuff. Här sitter jag med min scarf som är dränkt i en doft som jag inte kan få nog av. Den där doften som får mig att kura ihop och somna så gott. Som en liten valp. Så lojal och...

Presentation

Fråga mig

22 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2016 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards